tirsdag den 6. september 2011

Sommer slut

Så er sommeren slut... Efter en hektisk sommer, hvor min arbejdsplads blev lukket på mindre end en uge, har det givet mig ufattelige mange spekulationer, som jeg har haft svært ved at rumme. Ikke mindst pga. min jobsituation, fagforening, a-kasse, jobcenter, advokater og lønmodtagernes garantifond. Ligeledes har der været rigtig mange tanker omkring de 12 unge som skulle omplaceres på andre opholdssteder, samt 25 kollegaer som skulle finde et nyt job. Heldigvis har jeg fundet et job, hvor jeg er blevet ansat som fuldtidsvikar, og håber selvfølgelig på en fastansættelse hurtigst mulig! Efter en noget rodet opstart på seminariet med DKK undervisning, "skulle" jeg være klar til at gå til eksamen. Eksamen er nu overstået, og heldigvis er jeg bestået, men med et lorte resultat, som jeg absolut ikke er specielt stolt af... en kamel jeg lige skal sluge og fordøje! Det er ikke rart at få at vide, at jeg har valgt helt forkert emne i forhold til hvad jeg ved noget om, men den skriftlige del var ok, og at den mundtlige fremstilling trak så meget ned, at det lige var nok til at bestå...! Stof til eftertanke...! Nu må jeg bare op på hesten igen, og trække i arbejdstøjet, så jeg forhåbentlig kan præstere et bedre resultat til den næste eksamen som venter lige om hjørnet i SKB... Det vil jeg ihvertfald love mig selv...!

3 kommentarer:

  1. Hej carsten

    Træk en gammel sweater på,
    og lad bare skægget stå.
    Det’ en go’ idé at starte på en frisk.
    Sæt madding på krogen og tag med ud å fisk.

    Fordøj kamel imens.....

    Ses mandag ;0)

    SvarSlet
  2. Hej Carsten

    Ja det har været noget at en tubulent sommer for dig - jeg har hernede fuldt med i pressen om din tidligere arbejdsplads - men rigtig godt at læse du har fundet andet arbejde.
    Jeg håber du har mod på at springe ud i SKB opgaven - ser frem til at læse om dine overvejelser
    Hilsen
    Susanne
    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  3. Hej Carsten
    Det undre mig meget at du ikke har besvaret din SKB blog opgave.
    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet