tirsdag den 12. oktober 2010

5 problemformuleringer i forhold til case.

Kan pædagoger i samarbejde med sagsbehandlere påvirke den lovgivende myndighed til ændring af strafnedsættelse for unge i surrogat?

Hvordan kan pædagoger på opholdssteder samarbejde tværprofessionelt med sagsbehandlere omkring den enkeltes unges trivsel, som er anbragt i surrogat?

Hvordan kan man som pædagog indgå i tværprofessionelt samarbejde med sagsbehandlere, om unge anbragt i surrogat?

Hvordan kan pædagoger på opholdssteder indgå i et tværprofessionelt team for at fremme trivsel og udvikling for anbragte unge på døgninstitutioner?

Hvordan kan pædagoger og sagsbehandlere arbejde tværprofessionelt for at fremme trivsel og udvikling hos anbragte unge på døgninstitution?

- Jeg kunne godt tænke mig at undersøge disse problemstillinger, da jeg mener at man med pædagogens kompetencer kan arbejde målrettet fremad med unge, i samarbejde med sagsbehandler, så de ikke behøver at sidde inde så i så lang tid, uden at der bliver arbejdet med de unge…?? Her er tale om inklusion og eksklusion til et demokratisk samfund, hvor jeg tænker at længere ophold i surrogat ikke har nogen effektiv virkning, men at man kan effektivere den unges motivation til et godt liv, med et bredt samarbejde mellem pædagoger, sagsbehandlere, psykologer, lærere og læger. Med disse problemstillinger får jeg mulighed for at undersøge de forskellige professioners kompetencer for et muligt samarbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar